Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Bloggar ju inte så mycket.

Kategori: Mitt liv. O.o

Hai!!
Förlåt att jag inte har bloggat så mycket på sistone. Men det händer inte så mycket i mitt liv. Går nästan aldrig på discon, får inte vara ute länge, har nästan inga kompisar att vara med, har inga pengar att shoppa för - kan inte sy kläderna jag har tänkt att sy.

Men det ska det bli ändring på. Nu blir det inte så mycket med att sy föreftersom jag behöver pengarna till julklappar. Men efter jul så ska jag se till att komma igång.
Ska om inte så läge kanske fara på ett disco men nån. Vem vet jag inte än.
Ska försöka att få fler kompisar i klassen och i andra klasser.
Ska spara pengar så jag kan shoppa mycket nån gång.
Och så ska jag försöka få mamma att fatta att jag inte är nån liten unge längre. Jag får typ vara borta till 9 om jag är med kompisar. 8 på skoldagar. Brukar ibland få vara på ssu till 10 eller efter om vi ser på en film. Och på discon (har bara varit på ett disco) till typ 12.

Men jaja, nu ska man snart sova. Mycket att göra imorrn.

Natti. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: