Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Händelserik natt på skolan!

Kategori: Mitt liv. O.o

God morgon!
Det har varit en händelserik natt på skolan.
Först så kom polisen och undrade vad vi gjorde på skolan. Dom hade kört förbi och såg att det var tänt inne på skolan. Jag var jätte rädd faktiskt.

Sen så började brandlarmet eller tjuvlarmet att ringa. Vi visste inte vad det var för larm. Alla stod vid stora glasentren och väntade på att brandbilen skulle komma. Men istället så kom nån snubbe och stängde av larmet. Det konstiga var att vi såg rök men vi hade inga ljus eller nått annat där.

Sandra hade sett nått vitt vid dörren till lilla musiksalen på gamla delen av skolan. Sen föesvann det nästan på direkten. Jag tror att ingen vågade gå själv sen. Det var typ jätte läskigt att vara på skolan under natten.

 

Vi lekte sanning eller konsekvens och när jag tog konka så hade dom svårt att bestämma vad jag skulle göra. Det vart att jag skulle ha ögon bindel på mig och sen ta på alla killars röv och gissa vem det var... Det var jätte random för mig att göra. Men killarna började prata så att jag hörde vem det var. Första hann jag inte gissa på men sen kunde jag alla andra 3. Och nej, om ni undrar om jag har tagit dem på röven nån gång förut. Det var första gången jag tog en kille på röven.. hahahhh...

Men nu ska jag städa mitt rum och om ca 1h ska jag göra lussekatter till imorgon. Vi i kyrkans unga ska sälja julgodis och fika på skyltsöndag. Så kom till Piteå imorgon. Det börjar 12 och slutar 4. Vi kommer att stå vid Cubus. Jag ska stå där från 12-14. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: