Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

I love ..... .....!! ;)

Kategori: Mitt liv. O.o

Haha. Idag på skolan så hade jag som vanligt möte på morgonen. Vi tittade på bilderna från halloween. dom vart riktigt roliga.

Efter att jag hade slutat så var jag tvungen att göra ett prov på läxläsningen och blev kvar på skolan till 17.05. Missade bussen som gick 16.35 och nästa gick 17.15 HALLÅ!!! Bättre busstider tack!
Satt ocj läst Little Darlings som handlar om Sunset som är dotter till en rockstjärnan Danny Kilman, och Destany som är Dannys dotter också men ingen av dom vet om det. Sunset och Destany träffas och blir genst goda vänner. Dom är lika och är halvsyskon. Destany och hennes mamma bor fattigt och hon har inga syskon. Utom sina halvsyskon. Sunset bor rikt men har inga vänner, och har en lillasyster (Sweetie) och en lillebror (Ace). Genom boken så får man läsa om hur Destany och Sunset blir vänner och hur Destany äntligen får träffa hennes pappa! Jag tycker att boken är riktigt bra och skulle nog rekommendera den för alla åldrar.
Prova läs den ;)

Men nu ska jag se på youtube lite ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: