Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Lite bilder. :)

Kategori: Mitt liv. O.o

Nu kommer lite bilder som jag har tagit, ;)

Köpte för 40kronor på loppis. :) Nån som vill ha te?
 

Lite tomma tablettaskar. Mariostjärnan och grodan kommer från sf bokhandeln i Stockholm och Göteborg. Hello Kitty asken kommer från Frankrike.



Igentligen tittar jag ner men det ser ut som om jag blundar. ;P



Would you like some tea? Grönt kallt te. Inte min favo. Dricker inte te men försöker vänja mig vid smakerna. :)


2 stora familjepizzor och 2st 2liters cola + 2 liters fanta. Nått litet vi åt på ssu innan vi fortsatte dra bort tapet i rummet på övervåningen. ;)


Hoppas att ni gillar bilderna. Förlåt för den dåliga kvallan men pappas kamera är inte så bra.

BaiBai för nu! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: