Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Make me belive that you really love me!

Kategori: Mitt liv. O.o

All I want for Christmas is my best friend. <3
Men det är ju inte allt ;)
Iår är inte min önskeliste så värst lång. Kanske 9 punkter. Men då ä det ca 3-4 olika saker men inom samma grupp eller vad man nu ska säga. Typ på skivor, böcker och presentkort.

Nä det gäller att köpa julklappar till andra så är jag nästan klar med vad jag ska ge dom. Jag vet ju till 8 st från släkten sen till 2 kompisar. Men sen är det typ 2 kompisar kvar som jag inte har nån aning om vad jag ska ge dom. Jag får se vad som blir över av pengarna när jag har köpt till dom andra. men till 4 av dom så kommer det inte att kosta nått.
Så nu får jag använda min fantasi och komma på nått till dom andra. Halva mammas julklapp kostar men inte andra halvan.

Jaja, nu ska jag chatta lite och se på videos innan jag ska sova. :)

BaiBai och ursäkta för dom tröga inläggen.

Kommentarer

  • E säger:

    Skriv duin önskelista på bloggen? :)

    2011-12-01 | 11:26:55

Kommentera inlägget här: