Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Moshi, moshi!!

Kategori: Mitt liv. O.o

HaiHai alla!! :)

Vet inte riktigt varöfr men jag känner mig väldigt glad just nu. :D
Kanske är jag hyper eller så är det så att jag är väldigt trött. Fast det kan ju vara också för att jag har kommit på en ide om hur jag ska sy en kjol. Så nu är det bara att spara pengar till typ, nålar och lite andra saker jag behöver till den. Vi har ont om synålar hemme så jag köper egna. Ska försöka göra kjolen så fort som möjligt. Först ska jag ta reda på vad allt tyg kommer att kosta om jag köper 1m av alla 5. Hoppas att det inte blir för dyrt.

Tänkte ge en liten bildledtråd om hur den kommer att se ut. :)


För er som inte vet vad det är för tyg så är det lite synd. Tänker nämnligen inte berätta mer nu. :)

/Sneeky person

Kommentarer


Kommentera inlägget här: