Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Moves like jagger

Kategori: Mitt liv. O.o

Idag är det då allt kallt ute. :/ Man känner att vintern är på väg men man ser knappt det här i Piteå.

Idag på hk:n så håll vi på att förbereda för julbordet som vi ska ha nästa måndag. vi gjorde köttbullar, bröd och pepparkaksglass. Vi är 7 i gruppen och jag jobbar själv. :) Det är faktiskt rolige, man får mer att göra och så. Man behöver inte bråka om vad som ska va i maten och så.

Jag måste nog ta och julhandla lite snart. Men får inte pengar förens 20 December. Har redan gjort av med månandens pengar och det var inte bra. Men jag vet iallafall vad jag ska köpa/göra till nästan alla. Jag vet till mmma, farmor, farfar, mina 3 kusiner, syrran, faster. Men sen är det pappa, farbror och hans fru som är kvar.. Till min farbror och hans fru så kommer det att vara 1 sak till dom båda. Kusinernas julklappar kommer inte att kosta nått. Mamma och farmor ska få samma sak och dom är inte så dyra. Min faster och syrrans kommer att kosta 100 kr var och farfars vet jag inte riktigt. Kanske så gör jag det själv eller köper klara.. Men nuuuuuu vet jag inte vad jag ska göraaaaa.... hahaaahhhaa Lyssnar på fest hos mange men dom är inte precis jätte bra men dom är ganska roligt. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: