Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Plugga, plugga och mer plugg. :/

Kategori: Mitt liv. O.o

HaiHai! Ledsen att jag inte har bloggat nå på sistone. Jag har inte suttit vid datan och nu sitter jag och gör läxa. Så måste fortsätta nu. Jag har det till imorgon sen ska jag läsa klart en bok och börja på en annan som jag ska skriva i en loggbok om, igen. Men nu ör det på engleska. Boken ska vara inne nästa vecka och jag har inte ens börjat med den. Men jag har redan läst den en gång nyligen så jag minns lite av den. Men nu måste jag seriöst fortsätta.

BaiBai! Ska försöka blogga lite imorgon innan jag ska äta med tjejerna i klassen på viking. Vi ska sen sova över på skolan. Vi dumpar typ killarna och har lite tjejsnack typ... hahah..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: