Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Ritar. :3

Kategori: Mitt liv. O.o

HaiHai! Sitter just nu och ritar av från google.
Lite bilder kommer upp kanske imorgon om jag inte hinner idag, :D
Dom kanske inte blir världens finaste men man kanske kan se vilka det är. :)

Idag har inte så mycket hänt. Men ddet var ganska roligt under engelska lektionen.
Kring 11.09 så satt alla i klassen spänt och väntade att klockan skulle bli 11.11.11. För ni vet väll att det är
11/11 -11 och klockan 11.11.11 så kanckade alla 2,3,10 eller 11 gånger i bodet och sen önsakde sig nått.
Jg gjorde också det men innan det bleb 11.11.11 så klippte jag ut lite bilder. Jag var kanske den ända som inte brydde sig enormt mycket. T.o.m läraren gjorde det. XD

Men nu vill jag rita lite mer.

BaiBai! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: