Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

uhhhh prov. O.O'

Kategori: Mitt liv. O.o

Hade so prov idag. Har lätta häftet så det var inet så svårt- Blev klar på typ 10-15min. Det var 4 sidor smockfulla med frågor. Hade tyvär bara pluggat på andra världskriget. Men kunde några frångor på mellan krigstiderna. Då är det bara att göra lite muntligt nån gång. Tror att det skulle bli på måndag.

Då har man varit för sista gången hos skolkuratorn. :/ Det är faktiskt roligt att vara där. Men det har börjat gå bättre för mig att ta kontakt med andra i klassen. Men om det nu blir så att jag verkligen bhöver prata med henne så är det bara att boka in en tid. :)

Fuuuuuuuuuuuu~ Kom just på nu att jag glömde gå till SYV och fråga henne om hur många betyg man skulle h för att komma in på resturang och livsmedel linjen. Vill bli bagare eller konditor. Kanske inte mega skillnad men jag har svårt att välja. ;P

BaiBai nu blir det att sitta nån timme mer vid datan och sen läsa boken som måste vara inne innan veckans slut. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: