Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Kanske bara 2 dagar kvar. :(

Kategori: Mitt liv. O.o

Hejsan, igår var min syrra till vetrinären med hennes marsvin Linus.
Han har mått dåligt ett tag och nu får han antibiotika, han ska ta det i 2 dagar till.
Men om han inte blir bättre så ska vi avliva honom.
Det kostar för mycket att operera och han kanske bara lever ett halvår till då.
Han är 5 år och är svart med lite brunt i ansiktet, han är även lite gråhårig nu.

Hoppas på att han ska klara sig men om han inte gör det så kommer jag att sakna honon. <3

Jag vet hur det känns att förlora sitt djur.
Jag har varit med om det för nått år sedan.
Då min kanin Julius dog.
Jag hade bara honom i ca ett halvår.
Jag vet inte vad han dog av.
Han var kring 2 år åldern.
Vi köpte honom av mammas jobbarkompis dotter.

Saknar dig min älskade lilla kanin. <3
Även fast du är en kanin så kommer jag aldrig att glömma dig. <3 <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: