Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Lite låt beskrivning på mig..

Kategori: Mitt liv. O.o

Använd endast låttitlar till att svara på frågorna och upprepa inte en låttitel.

Är du man eller kvinna?: Lady in black
Beskriv dig själv: Hey sexy lady
Hur du känner dig: So happy I could die
Beskriv stället där du bor: Heaven nor hell
Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville: Welcome to hell
Hur du helst transporterar dig: White limo
Din bästa vän är: Fucking perfect
Du och dina bästa vänner är: Fucking best song everr
Hur är vädret? Fake rain
Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?: Wait or bleed
Hur är livet enligt dig?: All these things I hate
Beskriv ditt nuvarande förhållande: Never alone always alone
Din rädsla: No fear
Ditt bästa råd: This is halloween
Hur du skulle vilja dö: Bleeding out Bleed inside
Din själs nuvarande tillstånd: Jag saknar dig
Ditt motto: Time warp  och    Sweet Transvestite

Kommentarer


Kommentera inlägget här: