Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Lördag kväll hemma.

Kategori: Mitt liv. O.o

Hej.
Jag kom hem kl. 12 idag från Zumm. Vi spelade Buzz och mamma ringade för att jag skulle hem. Hon gjorde så att jag förlorade i spelet så Zumm vann :(

Vi har bjudit farmor, farfar och min faster Lotta på middag.
Imorgon ska jag och Lotta troligen fara på stan och fika lite. Kanske se på lite kläder, vi får se. :)
Hon bor ju igentligen i Stockholm men har kommit hem under helgen. Har verkligen saknat henne.

Jag städade mitt rum innan dom kom och det behövdes verkligen. Så nu är det ganska fint. Det är inte helt klart.
Skrivbordet och sängbordet är det stökigt på än. Och lite i bokhyllan. Men det tar jag itu med trolien imorgon. Jag kanske hittar min kamera :D

Men just nu sitter jag och lyssnar på musik, bloggar och spelar lite spel på datan. Har riktigt inget annat att göra.

Vart lite ledsen för några minuter sen. Jag hade gillat på facebook ett inlägg där man skulle gilla och han skulle skriva hur snygg man var. ig-g-v-m. Jag fick ig. Det känns ju lite dumt av han. Men det är vad han tycker och hn har inte sett mig irl. Och andra tycker kanske att jag är snygg. Men jag ska inte bry mig om vad han tycker. Jag känner honom inte ens.

Men nu blir det att försöka hitta på nått roligt. :P


en lite ängel som jag hittade på google. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: