Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

This is halloween, this is halloween.

Kategori: Mitt liv. O.o

Tjjaaa... Kanske inte halloween än men snart :)
Jag och dom andra i parlamentet på skolan stannade kvar efter skolan och dekorerade miniaulan tills imorgon. :)
Vi blev kvar från 3 till 6.. Hehe lite jobbigt att cykla hem klockan 6 i dimma. Men det var värt att vara kvar. Det blev faktiskt jättefint. ;D

Ska sitta vid datan ca 1h till och sen måste jag läsa boken. Jag har bara hunnit ett par sidor men sån tur så är den ca 200 sidor och jag är rätt snabb på att läsa. :) Och på att skriva... Men inte så värst bra på att skriva på datan. Det blir en massa stavfel men dom går att ändra som tur är. <3

Jg vet redan hur jag ska klä ut mig imorgon och hur jag ska måla mig. Det blir min svarta sidenskjorta och mjukisbyxor. Ska tupera håret och ha typ ganska mycket hårspray. Sen ska haf måla mig vit i ansiktet och göra ett stort smile på munnen som ska nästan nå ögonen. Och 2 stora ovala cirklar som ögon. :) Det kommer att bli jätte bra.

Men vi hörs väll mer sen?! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: