Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Tillbaka till Piteå

Kategori: Mitt liv. O.o

Nu har jag kommit hem från Sunderbyn. Ville inte fara hem, jag saknar dem redan. :(
Dom är så underbara. <3
Joel, Melinda, Niklas, Moa, Andreas, Julia, Emmeli, Jocke, Skranken, och alla andra.

Men då blir det internationalla kurshelg 4 November. <3<3


Ska snart äta palt. Pite palt. <3 Mums.

Vi fick ett skrivhäfte och där skulle alla skriva nått snällt till varandra. Det var bara 3:orna som fick ett block.
1:orna fick skriva på lappar.
Jag fick av Melinda, Joel, Sofi och Andreas.

Här kommer vad dom skrev.

Joel:
Livet är en morgon,
och solen är de
som toppen på berget,
som alla kan se,
precis som du.
Alltid trevligt med kurshelg.
För du är så mysig. :) <3

Det var dikten han skrev. :) Han skrev dikter till alla 3:orna.

Melinda: Super schyst tjej. //Melinda
:)

Andreas:
Det har varit jätteroligt att umgås med dig under denna helg. <3
Vi har bytt erfarenheter och roligheter.
Kram!

Dom är så snälla. Ett tips om du bor i Norrbotten är att bli SSU:are. Dom är alltid så snälla och man får en massa nya vänner. Såklart så får man lära sig en massa saker. ;)

www.ssu.se
Gå in där och bli medlem idag :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: