Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Top 5 saker att göra på sommarn enligt mig.

Kategori: Viktigt.

God kväll alla!
Här kommer 5 saker jag gillar att göra på sommarn. ;)
 
1: Vara ute och promenera med en kompis.
2: Äta färska hemodlade jordgubbar. (Vem gillar inte det?!)
3: Sitta inne i mitt mörka rum när det regnar. (Tycker att det är skönt som bara den)
4: Lyssna på musik hela dagen och läsa en bok.
5: Vara uppe sent och läsa en bok eller sitta vid datan.
 
Jag vet att jag inte har skrivit tex. vara ute och sola eller bada man är inte så förtjust i det. Har inte solat en enda gång i sommar. Bada har jag gjort 2 ggr. En gång ramlade jag i med kläderna och andra gången var igår. Det var iskallt i vattnet så det vart bara ett snabbt dopp.
 
Byebyeeee~

Kommentarer

  • ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! säger:

    Riktigt härliga saker! :)

    2012-08-11 | 01:11:44
    Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här: