Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Movie time

Kategori: Filmer/musik

Sitter och ser sex and the city. Tror att den slutar snart och har redan sett den några gånger men den är såååå bra.
Funderar på att fara till gymmet imorgon om det inte är för kallt för att cykla.
Nu är det ju första december och igår så köpte jag en tin tin chokladkalender. Den kostade 1kr så passade på att köpa en även fast jag inte gillar tin tin.

Den 14-16 december så ska jag på lille jul, en ssu kurs. Så funderar på att stanna kvar i luleå och hadla lite julklappar medans jag väntar på att ta bussen till sunderbyn folkhögskola där den är.

Jaja, possposs!
Btw, såg kronjuvelern igår. Den var inte som jag väntade mig att den skulle vara. Den handlade inte ens om kronjuveler...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: