Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

R.I.P Patrik.

Kategori: Viktigt.

Nu vet jag inte vem Patrik är men känner dom som visste vem han var.
Han dog för nån dag sedan i en bilolycka. Han krockade med en buss.
18 år står det att han var men enligt en som jag känner, som gick i samma klass som honom, så ska han bara ha varit 17. Så är inte hundra på vad som stämmer. Kan ha hört fel.

Det är tråkigt att nån ska behöva dö så ung, men folk dör varje dag. De blir mördade, gamla, de har sjukdomar och de hamnar i olyckor. De tar även livet av sig.

Men jag är glad för att inga av mina vänner har dött. Det är ett litet plus med att inte ha så många vänner. Men såklart så är det roligt att lära känna nya.

Så vila i frid Patrik. Jag må inte ha känt dig, eller vetat vem du var. Men jag hoppas att du är på en bättre plats nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: