Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Meuw~

Kategori: Crazii stuff.

Nu under helgen så kommer jag att visa en nagelvideo som jag själv gjort. Kvallan på den suger men man ser ialla fall rätt så bra.

Sitter just nu och ritar, eller bloggar ju just nu men ni fattar. Lyssnar även på spotify och läser manga. Övar på att rita bättre. Ritade en bild på 2 killar som jag var nöjd med på skolan. Men tänker nog inte visa den här.. Men på bilddagboken så kommer jag att visa den. Den är lite akward bara så att ni vet. För er som vet vad Yaoi är kommer att fatta litegrann just nu kanske...
På bdb så heter jag Cherryblomm

Glömm inte att kolla in min fb sida. Sök bara på min blogg så ska ni hitta den. Uppdaterar inte så jätte ofta men ska försöka att göra det. Även att lägga ut lite mer bilder.
Ska även på bloggen försöka visa lite mer bilder på mig och så.
Har även tänkt att lägga upp sminkvideos och nagelvideos så det är bara att kommentera om det är nån speciel stil som ni vill se så ska jag se vad jag kan trolla fram. ^^


Min senaste ritade bild på datan. ^^ Ska försöka rita lite mer oftare så att ni kan få se. Hon ser väldigt deppig ut men har inte använt ritplatan så mycket än.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: