Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Ny kategori!!

Kategori: Crazii stuff.

Har nu en ny kategori som heter "Hateful Love".
I den så kommer jag att lägga ut inlägg med en massa text. Inga bilder. Eller joo, kanske. Om jag lyckas rita en bild på dom som är med. Jag vet hur dom ska se ut men är inte så bra på att rita med min ritbräda än.

Kort sammanfattning av boken.
Yuuki är en 16 årig tjej som drömmer om att starta sitt eget litet konditori.
Hon är väldigt vacker men har inga vänner. Hon avskyr all uppmärksamhet hon får p.g.a. sin skönhet, så hon började vara kaxig mot alla som ens tittade på henne. Och sen är det dom där 3 idioterna. Ricky, Roy och Mike. Hon hatar dom mest av allt. För ett par år sen gick hon på samma skola som henne. (även nu.) Hon hade en vän som hon älskade. Joline. Dom var absoluta bästa vänner. Tills de 3 idioterna kom. Dom gjorde allt för att få allt förstört för Yuuki. Tills den dan dom gick för långt.

OBS! Denna kommer att stå på engelska. Kommer kanske att göra på svenska nån gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: