Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

oj..

Kategori: Jag :)

Oj, märkte nu att det var 3 dagar sen jag bloggade sist. hade för mig att jag bloggade igår men kanske inte gjode det. O.o

 

Hehe. ^^ Som ni ser så har jag inte 4 och 6. Ska försöka få tag i dom men hittar inte dom. :/ Men  tycker att dom är extremt söta. <3 Jag må ha en mörk stil men jag älskar färgglada saker. Kanske inte att ha på mig så mycket. Men jag trivs i svarta kläder och tycker att det passar mitt humör. Är ju inte precis super glad på skolan och då tycker jag inte att så jätte färgglada kläder matchar.

Men nu ska jag faktiskt försöka blogga minst 1 gång varje dag. 2 om det funkar. Ska såklart försöka blogga mer än bara det varje dag men börjar smått. Hinner ju inte precis sitta vid datan varje morgon före skolan. Ska ju sommarjobba i sommar för att spara ihop pengar till en Iphone 4. Och då kommer jag såklart blogga oftare och så kommer det fler bilder. Min kamera är ju fortfarande borta. Så troligen så har nån snott den. Men det konstiga är att när jag hade den på skolan så var den alltid i min väska som var inlåst i mitt skåp. Jag lyssnar ju mycket på musik men inte lika mycket då så jag skulle ha hört om den skulle ha ramlat ur väskan. Och jag skulle ha känt ifall nån rotade i min väska.. Börjar bli GALEN!! vill ha tillbaka den. Så ifall ni har sett en röd liten kamera vid Piteå området så säg gärna till. Saknar den enormt mycket. Tack i förhand. Jo just det. Tror inte att det var några bilder i den. Men vet inte det var ett bra tag sen den försvann.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: