Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Tjej med stort behov just nu.

Kategori: Jag :)

Är ett enormt stort behov av underkläder just nu. :/ Har ju pr dag imorgon. Kanske kan få med mig typ Sofi till stan. Eller Amanda om hon kommer till skolan imorgon.

Träffade Linn idag. Har inte sett henne sen nån gång under förra året. Vi pratade rätt så mycket om skolan och killar. :)

Haha, sitter just nu och äter fil och flingor. Vart så hungrig och åt bara 1 biff och 1 potatis till middag.
Men nu ska datan snart av och jag ska kanske rita eller skriva lite. ...Glömde ju papprerna med bok texten som jag skriver. FUUUU~

Jo för er som är födda -94 -95 -96 så kan ni börja söka sommarjobb nu. 47kr(?)/h. (tror det var det). Ska vara
6h/dag 19 dagar. Iallafall vad jag räknade ut.

Men nuuuuu ska jag soooooovaaaaa. Natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: