Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Alvin och gänget 3.

Kategori: Filmer/musik

HejHej!
Kom nyss hem från att ha sett Alvin och gänget 3 med min kusin Melvin. Hans julklapp från mig var att jag skulle följa honom att se på bio eller att fara och bada. Så det vart bio. Han bröder Marcus och Måns fick samma sak. (Hade inte så mycket julklapps pengar).

Jag skulle nog ge filmen

Melvin tyckte att den var lite läskig och jag tycker att den andra filmen var bättre.

Men gillade att dom sjöng lite av Lady gagas låtar. Bad romance, paparazzi och Born this way. Dom sjöng även, SOS, Firework och andra som jag inte kan namnen på. "^.^"
....................................................................................................

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
....................................................................................................

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Kommentarer


Kommentera inlägget här: