Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Bakelser som man nog vill smaka. ^^

Kategori: Mat/ bakverk. <3

När jag läste Fokis blogg nyss så hade hon lite bilder av bakelser som hon har köpt till nyårsfirandet. Don såg jätte goda ut och kollar nu in lite bakelser från Japan, Thailand, och lite andra ställen. Man kanske hottar nån som man vill prova göra. ^^ Men får ju inte äta bakelser förutom om jag blir bjuden och då får jag bara ta 1 enligt kontraktet jag har skrivit på..
Men, men. Det räcker ju bara i 6månader så sen får man äta. ^^ hihi.

Lite gobitar från Thailand, Japan och Sverige. ^^


Den sista bilden är från Fokis blogg. ^^ Att allt ser gott ut. Ska fara till Thailand och Japan nån gång i mitt liv. Men just nu är jag bara 15 (16 om 21 dagar ^^) så jag kommer nog att hinna fara till båda ställerna.

ByeBye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: