Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Gästbloggar

Kategori: Mitt liv. O.o

Hej Amandas läsare!
Emelie här!!!!

Jag har tagit över hennes data så jag kände för att blogga på hennes blogg lite... :D (shh! säg det inte till henne!)

Vi har varit ute och vandrat runt i våran stad och på stan och så så nu har hon köpt lite stuff på BodyShop (AWESOME AFFÄR ASSÅ!!!) Jag tror att hon lägger upp en bild på de sen.... ;)

Vad vi gör/ska göra... Hon är inte i samma rum som mig nu så jag bloggar och jag vet inte vad hon gör... Vi/ JAG lyssnar även på Lady GaGas skiva Fame Monster... Vi ska...? Kanske ska facerapa henne (skriver man verkligen det så där...?) facerape iaf... Vad mer? Jag kanske ska spela lite sims på hennes dator då... För hon har tvåan.. jag har bara ettan och det suger ibland xD

I alla fall så vet jag inte om hon vill att jag ska säga det eller inte men jag säger det ändå... Hon har ju färgat håret nu så att nästa gång ni träffar henne så är hon BLOND! (sorry bruden om du inte ville att nån skulle veta... jag= skvallerbytta BÄST!!!! )

Jaja... Kram och puss till alla eller nått sånt ;)


bara en gammal bild i hennes arkiv :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: