Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

I baked a cake..

Kategori: Jag :)

Idag gjorde jag tårtbottnarna till min tårta. <3 Det ska bli en chokladtårta. Hoppas att den blir god. Har aldrig gjort tårtbottnar förut, vi har alltid köpt. Men inte när det var jul, för då gjorde syrran en tårta med pepparkaksbotten (Smakade lite pepparkaka) och sen glasyr med nutella. Min ska bli lite annurlunda. Det är inga lingon i bottnarna och det ska inte vara samma glasyr. Kommer troligen att blanda socker och kakao i grädden sen ska det typ vara nobles runt kanten. Märkte att det inte blev min tårta. Allt jag bestämde om den var att det inte skulle vara lingon och att det skulle vara choklad... Asså, fick typ inte göra som jag ville. :( Det är ju ändå min tårta och min födelsedag..

Igår fick jag ett kort att min faster Lotta. Det stod att jag inte fick öppna den förens på söndag.. Den kändes lite tjock i mitten och funderar på om det är nått mer än ett kort i den eller om det är kortet som är så...

Men nu ska jag ... kanske se mer på manga eller nått sånt. :D

Natti alla söta läsare. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: