Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Imorgon blir det klippning och färgning och sushi kanske..

Kategori: Crazii stuff.

Hejj!!
Imorgon ska jag klippa och färga håret. Vet inte vilken färg det kommer att bli. Ska höra vad frisören tycker jag skulle passa i för färg.

Efter det så kommer kanske jag och pappa fara och äta sushi på sushi bar, eller vad den heter. Det är bara vi 2 som ville äta sushi. Syrran ville tydligen inte och mamma lär knappast gilla det. Och så jobbar hon.

 

Har haft en mardröm om zombies. Vi var typ hemma men ändå i Stockholm på nån bio liknande salong. Sen blev en massa folk zombies av att zombies tog på dom eller så kastade dom snöbollar så att dom blev zombies... Jag blev ingen men alla andra blev.. Sen vaknade jag.... Aldrig mer så ska jag se på skräckfilmer med Zombies. Kanske inte ska se skräckfilmer alls. Jag påverkas väldigt mycket av dom. Som tex. It och Bloody Mary. Jag kan helt plötsligt få dom i huvudet och det känns som om dom kommer att komma. Usch, det är jätte irriterande.

Men nu ska jag ... jag vet inte vad jag ska göra.. blir nog att se på anime och läsa manga .. igen... ByeBye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: