Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Meuwww~

Kategori: Jag :)

Lagade mat idag. Det vart köttfärsgratäng. Och tydligen hade jag använt den gamla tomatpuren... oj.. Förhoppningsvis så blir ingen dålig i magen.

Satt på lösnaglar idag. Märkte att när jag hade bråttom till bussen så fattades det en nagel. Så skyndade mig in i mitt rum och kollade på golvet men hittade den inte, så jag skyndade mig till bussen istället. När jag kom hem så hittade jag den bland mina andra lösnaglar. Och när jag skulle ta bort dom med lösnagelborttagning så smälte naglarna i det. Hade 4 naglar kvar på ena handen och bestämde mig för att ta bort dom för hand och spara dom. En sitter kvar på fingret och vill inte lossna. Men förr eller sennare så kommer den att lossna. ^-^

Nu ska jag läsa lite manga kanske.

Känns som om det är torsdag idag och inte onsdag.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: