Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Presents..

Kategori: Jag :)

Inte världens bästa födelsedag. Ville höra med Amanda ifall vi skulle kunna fara ut och äta, men farmor och fafar kommer inte ens förän efter 17.00. Så det blir nog inget. :(
Och mamma har typ tjatat och tjatat hela tiden känns det som. HALLÅ??!! Jag fyller år, kan jag inte för ens en gång få som jag vill?

Fick presentkort på kicks (300kr) och 2 trisslotter av min faster.
Lösnagelborttagning och svart nagellack av syrran.
Mini manikyr set, 3 biobiljetter, nageldekorationer (som jag redan har) och bomulls rondeller av mamma och pappa. Ska även få köpa lösnaglar.
500 spänn av morfar och Mona.

Jag kanske önskar det mesta av det jag fick, men det var sånt jag kunde köpa själv. Skulle hellre velat ha skivor och så.

Vi ska tydligen äta pasta sallad... Vi skulle ju äta viltskav. Iallafall trodda jag det. Vi skriver en lista på vad vi ska äta varje vecka. Och idag hade jag bestämt viltskav. Men nää vi ska äta pasta sallad. Men jag kommer inte att äta det. Är lite sur just nu.

jaja, nu ska jag tråka ihjäl mig med nått...

byebye.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    SEN KOM JAG SOM EN RÄDDARE I NÖDEN! ;D

    2012-01-22 | 22:27:24

Kommentera inlägget här: