Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Revenge.

Kategori: Mitt liv. O.o

Sitter nu och ser Revenge. Eller inte just nu. Nu är det reklam. Revenge är en serie som jag faktiskt inte vet vad den handlar om. Missade dom första 10minuterna.
Är sugen på nått sött just nu. Typ tårta.. eller kaka... Fuuuu, svårt när man inte får äta det. :(
Imorgon är det fredag och sen är det HELG!!! Sååå skööönt. Vet att det bara har varit 3 dagar nu sen skolan började igen. Men det är fullt upp med att typ tänka på gymnasie, nationella prov och sen en massa läxa, kompisar, och annat utanför skolan som tex. ssu som jag är medlem i. Missade mötet igår för jag fick sms:et krongh 16-17 tiden. Mobilen var på ljudlöst. Jag skulle ha hunnit dit men orkade inte för får bara vara dör till 21.00.
Men nu ska jag fortsätta se Revenge och sen ska jag göra mig klar för att sova. Kanske spelar ds för kommer säkert inte kunna somna på en gång.

Imorgon ska jag dusha på morgonen. :D Det är sååå skönt att dusha innan skolan börjar. Men känner sig extra fräsh.

ByeBye~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: