Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Shopping~

Kategori: Jag :)

Idag hade jag bara en lektion och det var hk. Vi har pedagogisk eftermiddag och vi behövde inte ha no eller mentorstid. Jag och Emelie slutade sammtidigt så vi stack till stan och åt lunch. Sen shoppade vi en massa. Okej, jag shoppade en massa. Så det vart lösnaglar, clear-up strips, citron tvål, mysig mössa, sex and the city perfym + tvål + bodylotion, en ring, örhängen, hår vax för killar, löshår, diadem, 2 par knästrumpor och benvärmare. Tror det var allt.. Men allt utom clear-up strips, tvålen, lösnaglarna och perfymerna var på rea. Och dom kostade inte så mycket. Inget kostade över 100kr.

Nu håller jag på att fixa 2 par naglar. En ska jag göra klart idag och dom andra imorgon. Tänkte ha dom imorgon på skolan tsm med min kjol, linne, löshår, diadem, leggins och kanske ett par knästrumpor.

Bilder kommer imorgon troligen..

ByeBye~

Jojustdet.. Just nu sitter jag och rensar bilder på min data. Den är så seg så rensar bort lite onödiga bilder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: