Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Sometimes life is hard!

Kategori: Mitt liv. O.o

Ursäkta för min dåliga rubrik, kom inte på nån annan. Men den är sann. Ibland kan livet vara tufft.

Kom just på att man kanske ska säga vilken hårfärg man har. Jag har färgat håret rosa neej, svart. ^^ Men det är mer mörkt mörkt brunt. Typ svartbrunt eller vad man ska säga. Ibland ser det brunt ut men det är svart... Bild kommer imorgon för jag har äckligt hår just nu och ska dusha imorgon på morgonen föreftersom jag har sovmorgon. :)

Jag kommer inte att blogga så mycket på ett tag. Ibland kan det bli enormt mycket på en dag, ibland kan det bli 1 eller 2 inlägg. Och ibland inga. Det är ju snart nationellaprov i Svenska, Engelska, No och Matte. Måste plugga mer också för det är sommarbetygen som gäller inför gymnasiet. Måste också komma på lite fler gymnasium jag kan tänka mig att gå. Har änså länge bara 2 val. Första valet är Konditori och Bagare i Luleå. Andra valet är Resturang och Livsmedel på Strömbacka.

men nu ska man snart sova så man orkar upp imorgon.

Bonne nuit. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: