Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Trololololo~

Kategori: Skola

Sitter nu också vid datan på svenskan. Jobbar med samma sak som igår. Det tar aldrig slut. :(

Sitter och lyssnar just nu på Colors of the rainbow. ^.^

Fick en tröja igår av syrran. Har på mig den nu. ^^ Den är grå svart randig. Ränderna är ganska små. Inte ens en cm tjocka. Okej, kanske dom svarta men dom gråa är kanske en halv cm tjocka.

Men nu måste jag seriöst jobba. Har inte kommit så enormt lång, och det ska in typ nästa vecka eller nått sånt. .. Har också börjat läsa på en bok som han har skrivit. Men i boken är det flera olika dramor. Nu läser jag "Ett dockhem".

Men jaja, bloggar nästa gång jag sitter vid datan.

BaiBai~

Kommentarer

  • klassen säger:

    Du kan ju inte blogga på lektionen?! det finns inte ens datorer till alla och du tar andras tid genom att blogga när andra kunde ha haft en dator och gjort det arbete de har fått i uppgift att göra. Du förstör för andra! /klass 9b

    2012-01-24 | 18:43:57

Kommentera inlägget här: