Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Vila i frid Ella Engström.

Kategori: Mitt liv. O.o

Igår dog Ella Engström i en skoterolycka. Nu vet jag inte vem hon är men var bara 1 år äldre än mig. Några som jag känner kände henne. Hon fördes till Sunderbyn sjukhus efter krashen. Det var vid Pitholm som hon och nån kille körde. Han klarade sig utan alvariga skador hon Ella som satt fram och styrde klarade sig inte.

Detta är en bra anledning att inte köra snöskoter. I min klass är det ett par killar som kör snöskoter även fast dom är för unga. Men det skiter dom i. Dom skiter tydligen i att dom kan dö. Själv har jag bara åkt snöskoter, men aldrig kört en. Har varit nära att skada mig på ganska vassa stenar en gång när jag tolkade. Vi åkte på en bro som inte var helt snötäckt och bobben (?) välte omkull. Som tur så landade jag på bron och inte på stenarna.
Såg att det fanns dom som skrev dumma kommentarer på denna video. Asså, hon är en männsika och dom visar inte respekt. Dom sket i att hon dig. Fattar inte att det finns människor med så litet hjärta att det inte ryms medkänsla.

Vila i frid Ella. Du kommer alltid att ha människor som bryr sig om dig även fast du är så långt borta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: