Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Låt tips. <3

Kategori: Music~

The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel.



Älskar denna låt. Den är så underbart bra. Och varje gång jag lyssnar på den så tänker jag på en bok, Hush hush (Fallen ängel) av Becca Fitzpatrick. Den handlar om änglar och så. Så den passar perfekt. Om en ängel som faller för en flicka för år sen. Hon blev gammal och dog men han hittade sin nya stora kärlek. Efter att dom träffat varandra blir Noras, huvudpersonens, liv inte normalt längre. Faror för henne väntar i varje hörn.
Jag har läst hush hush, fallen ängel, crescendo, förlorad ängel, silence, Noras val. Det är dom svenska och engelska. Det finns 4 böcker. Och det är alla. Den sista har ej kommit ut än men kommer till hösten tror jag.
Den är underbar och fantastiskt bra. Jag hade svårt för att sluta läsa böckerna.
Ett bra tips för er som gillar romantik, drama, fantasy och ändå lite action och skräck.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: