Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Stan snart.

Kategori: Jag :)

Snart blir det att sticka till stan. Ska köpa strumpbyxor och lite annat inför examen för nu är det bara 10 dagar kvar. :D För andra är det 11 men vi har kvällen före alla andra.

Men efter att jag har varit på stan så tänkte jag sticka till step in 24 och träna lite. Var där igår och tänkte fara idag också. Det var bara andra gången jag var där på typ 2 månader. Måste verkligen fara dit oftare. Och kan ju vara där hur länge som helst.
Men nu blir det att se klart dr quinn. :)

Kommentarer

  • william säger:

    roligt att få ta examen:D



    Och säg gärna vad du tycker om mina "Stunningly Beautiful" Modell bilder som jag har tagit på Louise:)

    Svar: Dom är jätte fina. :)
    Amanda

    2012-06-02 | 10:49:21
    Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här: