Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Stolt.

Kategori: Skola

Är grymt stolt över min syrra som tog studenten igår. Hon vann även ett stemendium på 600kr för att ha bästa närvaron i sin klass. :)

Lite komiskt att hennes närmaste 2 vänner i klassen också fick ett stependium var.
En för bästa betyg 1000kr
En för bästa närvaron 600kr
En för att ha varit osjälvisk och tagit handom andra. Hennes var ett ny. Det var första gången dom hade det. Och det var på 5000 kr.

tydligen är det inte lika mycket värd att ha bra närvaro som att ha bra betyg.
Det var även en tjej som vann 2 stependium.

Även stolt över syrran som bara hade vg och mvg på sitt betyg.
När jag börjar gymnasium så ska jag jobba stenhårt.

Läste att när man går på bagar och konditor linjen så det som bakas säljs i deras butik :D
Det låter grymt roligt. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: