Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Svar på kommentar.

Kategori: Mat/ bakverk. <3

Hej. Ska börja med att säga att mitt liv är lite komplencerat. Jag har väldigt mycket med humörsvängningar. Jag kan vara glad utan på men igentligen kan jag vara skit sur elle förbannad. Jag har svårt för att uttrycka mig och har svårt för att ändra på mig. Jag vill inte ändra på mig och få en massa vänner. Har hellre dom jag redan har som älskar mig för den jag är. Jag skulle inte kunna leva med att ha vänner för den jag försöker vara. Jag har alltid varit extremt blyg och kan inte ta för mig.
Jag tror att ifall du ändrade på dig själv för att få vänner så skulle du inte trivas med det. Då vet du inte om dom är vän med dig för dig som person eller för den du försöker vara.
Det är svårt att hitta riktiga vänner. Vänner för livet. Jag har hittat en som alltid kommer att förstå mig. Hon är den enda som gör det. Min själsfrände. Jag vill ha vänner som henne. Inte vänner som är vän med mig för att jag en en falsk person.
 
Hoppas att alla fattar detta. Jag har väldigt svårt för att hålla mig till ämnet och vet inte om jag spårade ur ur ämnet
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: