Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Where did the summer go?

Kategori: Mitt liv. O.o

Regn, regn och åter regn.
Kan det inte sluta?
 
Funderar på att ringa till Sofi snart och säga att jag inte står på loppisen.
Men hin kanske har fattat det. ;)
 
Sitter och lyssnar till Hinder - Lips of an angel.
Har aldrig hört den förut.
 
Funderar på att höra med Sofi om hon vill hänga med till krykmarknaden idag.
Även fast det regnar.
Men man kan ju ha paraply eller regnkappa. =)
 
Sitter och ritar en tjej i prinsess klänning eller bara en balklänning.
Har inte bestämmt mig än vad det ska vara.
 
Funderar på vad jag ska ha på mig för kläder på discot.
Kanske svarta.
Blir troligen det.
 
Funderar äver om jag ska måla naglarna svarta.
Eller ha dom som jag har dom nu.
Med olika flaggor.
 
Sverige, Japan, Thailand, Norge, Danmark, Finland, Ukraina, Ryssland, Frankrike och ...
Kommer inte på vad den sista flaggans land heter.
Men den ser ut såhär.
 
Röd
Gul
Röd
 
I den ordningen. 3 sträck ovenpå varanadra.
Säg gärna till om ni vet vad den heter.
 
Blir nog att gå och dusha nu.
Bye.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    spanien spain españa

    Svar: ? O.o
    Amanda

    2012-07-04 | 09:45:50

Kommentera inlägget här: