Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Feel like a baby when I watched The lion king.

Kategori: Jag :)

Kännde mig som en stor bäbis, grät hela tiden typ. Men Lejonkungen är sorglig. :'(

Köpte idag lite presenter till syrran. Kanske inte världens bästa men hittade iallafall nått.

Imorgon blir det kåbdalis. :/ Ska inte åka skidor eller slalom. Ska inte åka madrass, pulka, kälke eller vad det nu mer finns. Inte heller snowboard. Ska bara sitta där och ha tråkig. hehe... Men har inga slalomskidor eller annat. Och vägrar åka skidor. Det är nog med att vi åker det på gympan just nu.
Ska även göra plättar imorgon på morgonen och ta med som lunch. Vill inte ha en macka med pålägg, frukt, festis och korv. Vi skulle ju ändå få snuskplättar på skolan. Asså, ¨typ ingen vet ju vad det finns i dom plättarna. + så kommer dom typ från Tyskland. Hur äckligt är inte det? Varför kan vi inte få svensk mat i en SVENSK skola?!

Men nu ska jag .... vad ska jag göra??? Har ingen anning. ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du ska till vallsberget

    2012-03-22 | 09:02:37
  • zumm säger:

    Är du helt 100% säker på att plättarna kommer från tyskland...?! Om dem gör det så är det för att alla barnen slänger så mycket mat så det går åt pengar för det, pengar som istället kan användas till att köpa svenska råvaror och ekologisk mat! :-)

    2012-03-22 | 14:49:49
    Bloggadress: http://zummzumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: