Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Film time!!

Kategori: Filmer/musik

HejHej! Har hållit på att se film typ hela natten och dagen nu. Har hunnit sett "Anither Cinderella story", "Step up ", "Step up ", " wishes", "The last song" och nu håller jag på att se "Sharpays faboulous adventure".

Har ni några föreslag på romantiska tonårs filmer som man kan se? Älskar att se romantiska filmer men annars hatar jag kärlek och romantik.. Gillar även när det är tonåringar, är inte så förtjust i filmer med vuxna som huvudpersoner.


Tack i förhand (eller vad man ska säga) ^.^

Hade även börjat se på " things I hate about you" men har redan sett den 1 gång förut och jag orkade inte se den igen just nu.

Funderar även på att se första step up filmen och sen andra och tredje på raken.
(Gillar verkligen han som spelar Moose ^^) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: