Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Irriterande.

Kategori: Viktigt.

Jag blir så irriterande på dom som använder prinsessan Estelle som reklam för en massa saker. Som typ dendära bil reklamen om en familjebil. Då står det typ grattis Victoria och Daniel. Blir så irriterad. Dom använder en bäbis för att göra reklam och sälja mer. Har dom ingen skam. Tänk att få växa upp och veta att en massa människor har använt ens födsel för att sälja mer. Det är så j*vla hemskt. Jag vet att hon är kunglig men ändå, använda ett par dagar gammal bäbis för att sälja mer.

Nu vet jag inte vad ni tycker man jag tycker att det är väldigt hemskt att göra så.
Tycker som att detta är lite viktigt.. Är inte heller så förtjust i andra reklamer där dom använder bäbisar. Okej, reklam för saker som är till bäbisar är okej men inte annars. Men nu är detta bara min åsikt. Och alla har rätt till att ha en egen åsikt så snälla, håll inte på att kommentera en massa saker om att ni inte gillar det här jag skrev även fast jag tror att många håller med.


Btw, grattis i efterskott Victoria och Daniel till ert barn. ^.^ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: