Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Lov.

Kategori: Crazii stuff.

Vet inte om jag kan säga att jag tycker att det är skönt med lov nu. Har inte precis nån att vara med. En av mina kompisar sticker till Gällevare (tror jag) tills på tisdag. En av mina kompisar far nånstans. Minns inte vart och vet inte när hon kommer hem. En kommer typ att vara med sin kille hela tiden och en kompis tjej kommer på tisdag men är ändå inte så mycket med henne så... Vi far typ aldrig bort under lov. Vi har oftast inte råd och så går pappa skola just nu så han kan inte ta ledigt.

Har ritat my little ponny på mina naglar. Dom är inte så jätte fina men det är lite svårt att måla med en tandpetare på naglarna. Och med vitt nagellack dom är ganska slut och dåligt. Måste köpa mer. Vet inte om jag lägger ut nån bild, det beror på om jag hinner och kommer ihåg att ta kort innan det far bort. Men ska måla på alla 10 lösnaglar nån gång så dom är kvar lite längre.

Mår inte precis bra just nu, har lite ont i magen men det håller på att gå över.

Måste plugga en MASSA kemi under lovet för nationella prov i kemi är onsdagen efter lovet.

Fuuuu, kom just på att jag glömde packa lite papper från skolan om boken jag håller på att skriva. det går lite segt med den.


Jo just det. Ett litet bok tips om en bok som heter "Resten får du ta reda på själv" Den är lite trögfattad. Och även lite irriterande för samma dag uppspelar sig 7ggr. Men det är olika saker som händer i dom. Även lite jobbigt i slutet pga. sista meninge. Ni kanske fattar vad det står på sista meningen. ;)

Nu ska man kanske fotsätta se Nana. Stängde av filmen för jag mådde dåligt men mår ju bättre nu. Ska bara hitta en bra plats att ligga på. Asså det blir ju i sängen men hittar ingen skön ställning att ligga på. ...

;))

Ha det så bra och hoppas att ni som ska göra/ har gjort nationella prov att det går bra för er. Har kvar muntliga i svenska tydligen. Visste inte ens om det förens en kompis sa det. Hon hade klarat alla i svenskan. Hoppas att vi har det muntliga snart men vikarien är ju inte så jätte bra och min ordinarie lärare är sjukskriven pga. en liten hjärnblödning. Så hoppas att hon kommer tbx efter lovet som det var tänkt men hon har tydligen feber ofta just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: