Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Snart är hon hemma igen. <3

Kategori: Crazii stuff.

Gud vad jag längtar tills imorgon. Då kommer Emelie hem!! Jag har haft så tråkigt hemma så jag sitter bara vid datan. Plugga kemi går inte för jag fattar nada. Och ingen annan i familjen kan nått om kemi.

Kollade igenom en massa fotoalbum idag och tog ett par foton. Några på mig som liten och ett par på mina kusiner. <3 Jag hade tänkt att sätta upp dom i mitt rum. Mest för att det ska bli lite mer färg och så blir det lite snyggare i mitt tråkiga rum. Har just nu satt upp en massa bilder på mig, Emelie, Frida och Ella på min dörr. Dom med bara mig och Emelie är från förra året men dom med alla oss 4 är sen vi gick i 6:an. ^^ Ha även satt upp några autografbilder som jag fick från Frida tidningen. Sen på min anslagstavla så är det lite bilder från när man och mina kusiner var små. Kanske lägger ut ett par bilder senare. ;)

Men nu ska jag se Breaking dawn del 1 och sen vet jag inte.... Kanske far ut och cyklar lite först. Har varit inne HELA dagen. Har typ bara suttit och stickat och sett på film. Även städat rummet lite. Funderar på att skaffa enget lås till min dörr. Mamma tjatar hela tiden om att hon och Carro ska rensa mitt rum nån gång när jag inte är hemma och mitt rum får ingen vara i. Man måste ju få ett eget privat ställa där man bestämmer själv. Och om mamma städar mitt rum så kommer det inte att finnas något kvar. Har fått flera gånger rota i soparna för att hon har slängt nått som ska va kvar. Alla mammor verkar tycka att allt dom ser i ens dotters rum är skräp. Om det ligger typ en gammal affish på skrivbordet så åker det i soparna. Nån av er som känner igen er?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: