Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Snart hemma i Piteå.

Kategori: Jag :)

Då sitter man vid en seg data och väntar på att Minettes mamma ska komma och hämta oss här på Sunderbyn folkhögsskola efter en awesome helg. Träffat nya människor och träffat som man redan känner men saknar. Segt att det bara var under en natt. Men det ska bli skönt att få komma hem och dusha. Har min mössa på mig nu för att jag känner att mitt hår inte är så jätte fräsht just nu. Sen ska man dusha, packa upp och kolla efter lite sommarjobb på nätet. Funderar på att dela ut reklam men man ska tydligen inte få så jätte bra betalt. Men det är ju ändå lite pengar närmare allt jag har tänkt köpa. Ska ju köpa en Iphone 4 eller en Iphone 4s. Och så ska man kanske köpa en Ipad. Även klder, smink, smycken och kanske lite annat. Sen ska jag ju också spara pengar.
Vill verkligen köpa en Iphone. Då kan jag blogga lite oftare och ladda ner yup Wordfeud och drawesome. Eller vad det nu heter. Alla spelar det och vill verkligen också prova spela det.

Jojust det. Ska ju även köpa en kamera. Eller kanske. Iphone kameror är ju väldigt bra....


Srry att det inte kommer bilder. Men har inte tagit några bilder. Kan däremot kolla på facebook om nån annan har lagt ut lite bilder från helgen. Då kan jag ju visa lite människor som finns här.


Jag tycker verkligen att fler ska bli ssuare. Det är verkligen shyssta personer och finns ju i hela Sverige. Nu vet jag inte hur dom är i Västerbotten men i Norrbotten är alla jättesnälla. :)

Kommentarer

  • . säger:

    ingen bryr sig om ditt liv, inse de bara!

    2012-03-18 | 19:39:41
  • emie säger:

    Jag tycker att det är jättekul att du delar med dig av vad som händer i ditt liv! :)

    Vissa har ju inget liv som läser din blogg bara för att komma med elaka komentarer... moget... onödigt...

    2012-03-18 | 20:17:42
  • U MAD ;) säger:

    ''ingen bryr sig om ditt liv, inse de bara!'' frågade någon om din åsikt eller? nä exakt, så hacka fanemig inte ner på folk du inte känner! och om du nu inte bryr dig om hennes liv varför läser du hennes blogg ens?

    För att oftast i bloggar skriver man ju lite om sitt liv på något sätt så då ska man ju inte läsa bloggar om man nu inte bryr sig.. <.< Haters gonna hate!

    2012-03-19 | 21:39:47
    Bloggadress: http://sofiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: