Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

South park, smutsar typ ner Musse Pigg och Jonas Brothers. OBS! MINA EGNA ÅSIKTER!

Kategori: Viktigt.

Asså herregud. Varför ser jag South park? Det är så sjukt program. Dom får Jonas Brothers att verka gay i ett program. Asså dom är vadå?, knappt 10år? Och allt programet handlar om är 4 ungar, vars en nästan alltid dör, folk dödar andra, det är med en massa knark, sex och vapen. Även att dom får Musse Pigg att verka ond. Asså han slår ner folk, försöker sälja sex till småungar och tja, man kan säga att just det avsnittet smutsnar ner Disney Channel. Asså seriöst "Gillar ni att Jonas Brother spruttade ner er i ansiktet, flickor?" Även Family Guy är ett hel sjukt program. Såg ett special avsnitt för nån dag sen. Där fick man höra om vad andra tycker om det. Det var bara negativa svar. Family guy och South park är som kopior av varandra. Varför får dom sända såna program??

Detta skrev jag även på facebook. Och jag står verkligen för detta. Jag tycker att dom inte borde så sändas. Tänk på att småbarn kanske ser detta. Men vill ska ju inte lära småbarn om sex, droger, knark, svordomar och vapen. Det är även väldigt dumt att dom smutsar ner Disney Channel. Dom får Musse Pigg att verka som ett riktigt svin. Musse hotar även 3 av ungarna från South park. Asså hållå?? Kan ni sluta smutskasta Disney Channel???

Nån som håller med mig om detta? Skulle verkligen vilja höra vad nu har att säga om detta.



Så här ser Jonas Brothers och Musse pigg ut i South Park. (Musse spöade Joe)


Jonas Brother irl för ett par år sen.


Musse pigg från tv. :D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är inget barnprogram, se det inte om du stör dig på det

    2012-03-25 | 09:24:02

Kommentera inlägget här: