Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Svar på kommentar.

Kategori: Svar på kommentar.

Hej, nu är det så att jag vet att det inte är ett barnprogam men det är ändå många barn som ser på det. Och igentligen ser jag det inte utan jag brukar kolla på lite olika kanaler och ibland är det det ändå som går att se på för att det finns bara en massa annat som jag inte brukar se på.






Ps. Snälla alla läsare som kommenterar, sluta vara anonym. Jag stör mig verkligen på att jag inte vet vad den som kommenterar heter. Det är svårt och irriterade om man ska skriva ett svar till nån men inte ens vet vad personen heter.

Kommentarer

  • Zumm säger:

    Du skriver att du gärna vill veta så du kan svara ordentligt på komentarerna, kopiera eller printa screenen eller något och klistra in det först i inlägget så vet alla vilken kommentar du svarar på... :) Bara ett tips om du.vill och orkar... :)

    2012-03-25 | 17:59:07
    Bloggadress: http://zummzumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: