Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

ARGH!!!

Kategori: Skola

Har sprungit som en galning idag på skolan. Emelie tog min mobil och mezzade till killen jag gillar. O///O
Vpgade knappt svara när han frågade vem jag var. Gillar ju också att jag var nära på att spy efter att han skickat mezzet. Var torr i halsen och då får jag spyreflexer och om jag inte dricker vatten eller nått så kan jag spy. Har aldrig hänt att jag spytt men man vet aldrig.
Men mezzade till baka till honom och såå.... Ville att han skulle fortsätta mezza med mig men vågade inte fråga vad han gör och så... Gillar ju även att typ hela Emelies klass vet om att jag gillar honom och att 2 i min klass vet också det. Kändes ju även jätte moget att springa omkring i skolan och skrika "jag hatar dig Emelie".
Och sen började ju en i klassen fråga hur det gick och jag kände hur jag började rodna som en galning. Har alltid haft svårt med kärlek. Är den blyga typen och det vart ju inte bättre av att hon skickade smset. Seriöst typ halva Emelies klass har lagt sig i mitt kärleks liv. Frida var nära på att ta min mobil idag också. Men jag sa att jag redan svarat på hans sms. Men ändå att dom trodde mig. Trodde att dom skulle ta min mobil och kolla upp det, även fast jag faktiskt smsade honom...

Men tjaa... Ska rita lite mer och krya på mig. Börjar bli förkyld och det var ju inte bättre av att man hade ute idrott idag och satt ute på matten och spelade yatzy.

Zee ya!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vet killen du gillar om att du gillar han? :)

    2012-05-28 | 21:46:18

Kommentera inlägget här: