Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Fast på skolan. :(

Kategori: Skola

Man kan säga att jag är fast på skolan. Men jag kan ju gå till stan eller till biblan som jag igentligen är på. Jag har tappat min hemnyckel, ingen är hemma och igentligen skulle jag och Sofi ta några kort. Hon skulle hjälpa mig med en bild uppgift. Men hon var tvungen att göra so och nu är hon och springer..
Har panik!!! Kan inte göra den själv, Emelie är och dansar och sen har jag ingen annan som kan hjälpa mig. Jag behöver en osm kan dansa lite olika stilar. ARGHHH!!!!

Det blir bara att vänta helt ensam på att klockan ska bli halv tre så att jag kan fara hem. :(

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Jag kan höra av mig om jag skulle få en ledig stund nu under helgen... Om du fortf. behöver fota då

    2012-05-26 | 10:16:47
    Bloggadress: http://biggestdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här: