Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Sleepy~

Kategori: Skola

Somnade och sov i typ 2h nyss. Skulle nog ha sovit mer om inte katten jamat och mamma bett mig öppna dörren. Ska nog lägga mig tidigt idag. Eller så blir det att dusha och se om man blir lite piggare. Och så slipper man stressa med att hinna sminka sig, klä på sig, äta frukost, städa rummet och dusha och torka håret imorgon på morgonen. Har bara ca 30 min på mig att göra mig klar imorrn. Om jag nu vaknar 7.00. Måste fara 07.30 till mötet med skolans parlament som jag nu har varit med i 2 år och börjat 07.45 sen början av åttan. Ganska jobbigt men det går.

Funderar på att börja om karate nästa termin. Men det beror på hur mitt schema kommer att se ut. Har ju ssu också som är på tisdagar och karate är på tis, tors och söndagar. Sen är det läxa typ varje dag kanske. Men sen sitter jag ju på bussen 2h om dagen så då har man lite tid på sig att göra läxa. (Om jag nu inte somnar med sakerna i handen igen, en gång påväg till sunderbyn folkhögsskola för ssu kurs så somnade jag i bussen när jag ritade. Vaknade när vi var strax inne i Luleå och höll fortfarande sakerna i handen. Creepy)

;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: